Қазақстанның екі астанасының тұрғындары қоқыстың жай-күйін қаншалықты бағалайды?
Ағымдағы жылдың 8 шілдесінде https://us02web.zoom.us/j/7413012967 ZOOM алаңында Конференция идентификаторы: 741 301 2967 Нұр Сұлтан және Алматы қалаларының қоқысты қабылдауы туралы әлеуметтік зерттеу нәтижелерінің қорытындылары ұсынылады.
Қазақстанның экологиялық ұйымдарының қауымдастығы «Stop Musor» әлеуметтік жобасын жүзеге асыру мақсатында 2020 жылдың сәуір-мамыр айлары аралығында Нұр-Сұлтан мен Алматы қалалары тұрғындарының арасында олар өз қалаларындағы қоқыс проблемасы туралы не ойлайтындары және өздері осы проблеманы шешуге дайын екендіктерін білу үшін сауалнама жүргізді. Сауалнамаға екі қаланың 400 азаматы қатысты.
Сауалнама қорытындысы бойынша:
- Екі қаланың тұрғындары үшін қоқыс мәселесі ұзақ жылдар бойы өзекті болып табылады.
- Әрбір екінші респондент қоғамдық орындарда ұсақ қоқыс (стақандар, орамалдар, бөтелкелер, темекі қалдықтары және т.б.) жиі кездесетінін атап өтті.
- Адамдардың қоқысты арнайы жәшікке тастамайтындарына бұрыс қарайды.
- 18 жастан 24 жасқа дейінгі ер адамдар мен жастар қоғамдық орындарда ұсақ тұрмыстық қалдықтарға аса назар аудармайды.
- Сауалнама барысында респонденттерден өздері қоқысты тиіст емес жерде тастады ма деген сұраққа жауап берді. Жалпы респонденттердің 70% -ы мұны жасамағанын атап өтті, ал 18 жастан 24 жасқа дейінгі ер адамдар мен жастар әлі де кез-келген жерге қоқыс тастайтындықтарын мойындады.
- Сауалнамаға қатысқан алматылықтардың 51% -ы соңғы алты айда қаладағы ахуал өзгерген жоқ, ал 6% -ы нашарлады деп санайды. Нұр-Сұлтан қаласының әрбір екінші тұрғыны, керісінше, осы мәселе бойынша оң өзгерістерді атап өтеді.
Респонденттер сондай-ақ, олардың қалаларында қоқыс жинау мен сұрыптау проблемалары мен қоқыс жәшіктері жеткіліксіз екенін атап өтті. Бұл әсіресе Алматы тұрғындарына қатысты.
Қосымша проблемалардың қатарында респонденттер қоқысты сұрыптауға арналған арнайы контейнерлердің жоқтығын, қоқысты өңдейтін зауыттардың жоқтығын, сонымен қатар халықтың білімі мен мәдениеті жоқтығын айтты.
⠀ Онлайн-сауалнаманы маркетингтік зерттеулер мен консалтингтер саласында қызмет көрсетуге маманданған Alvin Market компаниясы жүргізді.
* Stop Musor Жобасы халықтың сауаттылығы мен әлеуметтік жауапкершілігін арттыруға, сондай-ақ азаматтар арасында тұрмыстық қалдықтарды кәдеге жарату мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеуге бағытталған.
Жоба аясында арнайы https://stopmusor.kz/ сайты іске қосылды, сонымен қатар, https://instagram.com/stopmusorkz және https://www.facebook.com/stopmusorkz/ әлеуметтік желілеріне жазыла аласыздар.
Қосымша сұрақтар бойынша Қазақстанның экологиялық ұйымдары қауымдастығының баспасөз қызметіне 8 778 456 09 99, e-mail: meruert_1968@mail.ru арқылы хабарласыңыз.
[xfvalue_img]