Цифрлық қаржыландыру құралдары бизнес үшін қалай трамплин бола алады

Цифрлық қаржыландыру құралдары бизнес үшін қалай трамплин бола алады

Пандемияның жеткізілім тізбегіндегі саудаға әсері айтарлықтай болды және өз кезегінде экономикалық өсу мен әл-ауқатқа да әсер етті. Сонымен бірге, дағдарыс бизнес-модельдерді, соның ішінде кәсіпорындар арасындағы трансшекаралық электрондық коммерцияны (B2B) жеткізілім тізбегіндегі бұзушылықтарға жауап ретінде цифрландыруды жеделдетуге әкелді.

Covid-19 басталуымен бизнеске жаһандық серіктестіктерді қаржыландыруға және регрессиясыз факторинг арқылы сауданы цифрлық қаржыландыруды қамтамасыз етуге көмектесетін қаржы-технологиялық стартаптар пайда болды. Бұл мақалада SunFinance Group өңірлік менеджері Виталий Нижегородцев пандемиядан кейінгі кезеңде цифрлық қаржыландыру құралдары бизнес үшін қалай трамплин бола алатындығы туралы әңгімелейді.

$1,7 трлн. көлемінде сауданы қаржыландыру тапшылығы

Азия даму банкінің (АДБ) зерттеуіне сәйкес, сауданы қаржыландырудан бас тарту деңгейі 2020 жылы рекордтық жоғары деңгейге жетті, бұл ретте сұраныс пен ұсыныс арасындағы алшақтық қазіргі уақытта $1,7 трлн құрайды, бұл 2018 жылғы $1,5 трлн бұрынғы бағалаумен салыстырғанда 15% - ға артық. Сұраныс пен ұсыныстың бұзылуына әсері әсіресе айқын, өйткені дағдарыстың сипаты тұтынушы фирмалардан жеткізуші фирмаларға теріс серпіліс тудырады.

Соңғы зерттеу алдыңғы зерттеулердің сауда-саттықты қаржыландырудың жетіспеушілігі шағын кәсіпорындарға пропорционалды түрде әсер етеді, бұл өз кезегінде жеткізілім тізбегінің сәтсіздіктерінен зардап шегеді деген тұжырымдарын растайды. Сауданы қаржыландыруға қабылданбаған сұраныстардың шамамен 40% - ы трансұлттық корпорациялар үшін 17% - бен салыстырғанда бастаушы компаниялар мен шағын және орта кәсіпорындардан (ШОК) түсті. Зерттеу 70-ке жуық елдегі 300-ден астам фирманы, 112 банкті, 50 экспорттық несие агенттігін және бүкіл әлем бойынша 39 форфейтерді қамтиды. Несиелік қабілеттіліктің болмауы және қаржылық есептілікті ұсынбау сауданы қаржыландыруды қалайтын кәсіпорындардың сұраныстарын қабылдамаудың маңызды себептерінің бірі болып табылады.

«Бүкіл әлемде стартаптар мен ШОК үшін қаржыландыруды алуға айтарлықтай кедергілер бар. Қазіргі уақытта қаржы ұйымдары еркін аймақтағы фирмалармен байланысты шоттарды жабу және аз белгілі әлеуетті клиенттерден аулақ болу арқылы сақтық танытады. Көптеген несие берушілер сауданы қаржыландыруға қатысты көзқарасты қабылдады, бұл болашақта да сақталуы мүмкін - әсіресе халықаралық саудаға бейім стартаптар мен шағын және орта бизнеске қатысты», - дейді Нижегородцев. Оның пікірінше, стартаптар көбінесе сауданы қаржыландыруға қол жеткізе алмайды, өйткені олар кепіл бере алмайды. Сонымен қатар, оларда нарықтық үрдістер, «Өз клиентіңді біл» (KYC) талаптары немесе несие берушілер үшін тартымды тәуекелдерді басқару стратегиялары туралы толық ақпарат жоқ.

«Қаржы-технологиялық компаниялар бұл олқылықты толтырудың және стартаптарға дәл қажет болған кезде өтімділіктің икемді инфузиясына қол жеткізуге, сондай-ақ халықаралық сауданы сәтті жүргізуге мүмкіндік беретін цифрлық процестерді құруға көмектесетін бірегей мүмкіндікке ие. Көптеген қаржы-технологиялық компаниялар стартаптарға арзан және сапалы сауданы қаржыландыруды және басқа да экспорттық шешімдерді ұсына алады. Олардың құқықтық сараптамасы негізінен технологияға негізделгендіктен, олар әдетте кепілдікке азырақ талап қояды және несие алуға қабілетті қарыз алушыларды анықтау үшін технологиялық шешімдерге көбірек сүйенеді», - дейді сарапшы.

Үлкен деректер

Үлкен деректер ШОК пен стартаптарды трансшекаралық қаржыландыру тәуекелдерін бағалау кезінде мүмкіндіктерді теңестіре алады. Әр компанияның өзіндік ерекше тәуекел профилі болғандықтан, қаржы-технологиялық  компаниялар әмбебап процесс емес, несиелік шешімдер қабылдауға жеке көзқарасты қолданады.

Виталий Нижегородцевтің айтуынша, цифрлық сауданы қаржыландыру қызметтерге тартылмаған саудагерлердің өсіп келе жатқан пулының қаупін бағалау үшін деректерді пайдаланады. Мысалы, цифрлық сауданы қаржыландыру несие сақтандыру компанияларының көптеген жедел деректерін талдай отырып, сатушының тәуекел профилінің тұтас көрінісін ұсына алады.

«Әрбір мәміленің нақты тәуекелін түсіну, болжанған тәуекелмен салыстырғанда сауда процестерін жеңілдетеді. Деректерге негізделген инфрақұрылымның тағы бір артықшылығы - белгілі бір сатып алушыға немесе сатушыға байланысты тәуекелдерді анықтау үшін ақпараттың қандай түрлері пайдалы екенін анықтауда жүйе үнемі жетілдіріліп отырады», - дейді сарапшы.

Жеткізу тізбегінің ашықтығын арттыру

Сауданы қаржыландыру үшін цифрландырудың ең маңызды салдарының бірі барлық тараптар үшін ашықтық пен көрнекілікті қамтамасыз етудің қарапайымдылығы болып табылады. Нақты уақыт режимінде жеткізу тізбегінің логистикасы мен операциялары туралы деректерге қол жеткізу барлық кәсіпорындар үшін маңызды құрамдауыш  болып табылады. Ұйым сыни жағдайға дейін неғұрлым көп ақпарат алса, соғұрлым ол мәселені тезірек шеше алады. Бұл оларға жеткізу процесінде қай жерде екенін қадағалап қана қоймай, серіктестерге немесе клиенттерге ықтимал қауіптер туралы ескертіп, жеткізілім тізбегіндегі сәтсіздіктерді жою үшін жылдам шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.

SunFinance өңірлік менеджерінің пікірінше, стартаптар үшін тағы бір кең таралған мәселе-сауда құжаттарын басқару-орау парақтары, қойма түбіртектері, шығу сертификаттары, экспорттық лицензиялар және т. б. Бұл бүкіл процесс қолма-қол, қағазда жүреді. Тауарлық құжаттаманы рәсімдеудің бүкіл процесін цифрлық форматқа ауыстыру стартаптар мен шағын және орта бизнеске жүктерді жеткізуге уақытты үнемдеуге және жіберудің мүмкін болатын кідірістерін жоюға көмектеседі, нәтижесінде ақша да үнемделеді.

«Цифрлық сауданың ең өзекті мәселелерінің бірі-цифрлық экономика туралы келісімдердің (DEA) арқасында қағазбастылықтың күрт төмендеуі, бұл бизнеске электронды шот-фактуралар, электронды қолтаңбалар, трансшекаралық деректерді қорғау және сандық идентификаторлар сияқты сандық сауда мүмкіндіктеріне қол жеткізуге көмектеседі. Сайып келгенде, DEA шетелдік іскери серіктестерді тиімді байланыстыруға мүмкіндік береді және компанияларға өнімділікті арттыруға және шығындарды азайтуға көмектеседі. Бұл сонымен қатар түпнұсқаларды көбірек бақылау және құжаттарды жоғалту мүмкіндігін болдырмау арқылы алаяқтық қаупін азайтады», - дейді Виталий Нижегородцев.

Бұл қалай жұмыс істейді

Цифрлық сауданы қаржыландыруды қолдана отырып, шағын және орта сауда компаниялары 120 күнге дейін немесе одан да ұзақ күтудің орнына ерте төлем жасай алады. Сонымен қатар, көптеген деректер көздерін қолдана отырып, цифрлық сауда қаржыгерлері стартаптар мен ШОК тәуекелдерін жақсы түсінеді, сондықтан сатып алушының заңдылығын тексеріп, растап қана қоймай, сатып алушы банкротқа ұшыраса да, шот-фактураны төлей алады. Бұл көбінесе сатушыларға сатып алушыларға келісімшарттың жақсы шарттарын ұсынуға кедергі келтіретін несиелік тәуекелдерді жояды.

Виталий Нижегородцевтің айтуынша, қаржы технологиялық шешімдердің көмегімен стартаптар кепілсіз немесе аккредитивсіз ақша ағынын оңтайландыра алады. Стартаптар:

 - бес минут ішінде қаржыландыруға өтініш беріп және 48 сағаттан кейін өз шотына ақша ала алады

 - несие тәуекелін алып тастау және сенімді сауда жүргізуе алады

 - төлемдер бойынша даулар санын азайта алады

 - ақша ағындарын болжамды ете алады

 - өсуге ықпал ететін бастамаларға, мысалы, жабдықты сатып алуға инвестициялау үшін ағымдағы несие желілерін босата алады

 - өз жабдықтарын кедергісіз бақылай алады.

Дәстүр бойынша, жеткізу тізбегін басқару іздеу, өндіру және жеткізумен байланысты болды. Енді мұнда «қаржыландыру» туралы сөз болып отыр. Стартаптар мен ШОК экспорттың 90% - дан астамын қаржыландырады, бірақ олардың көпшілігі банктерден несие алу қиынға соғады, өйткені олардың бизнесі тым жаңа және кепілсіз. «Қаржы технологиялық компаниялар дәстүрлі қаржыландыруды ала алмайтын стартаптар мен ШОК-қа балама шешімдер ұсыну арқылы жеткізілім тізбегін тиімді ете алады. Сауданы қаржыландырудың цифрлық құралдары бизнеске несиелік тәуекелді азайтуға, ақша ағынын болжауға және айналым капиталын бөлуге көмектеседі. Сонымен қатар, цифрлық сауданы қаржыландыруға қол жеткізу ШОК - қа клиенттер мен жеткізушілердің кең базасын зерттеуге, тауарларды сатып алу немесе сату үшін жаңа арналар ашуға көмектеседі», - деп қорытындылады Виталий Нижегородцев.

[xfvalue_img]

Жаңалықтарды бағалаңыз

  • Сіздің бағалауыңыз
Итоги:
Дауыс берген адамдар: 0

Пікір қалдыру

Ваш e-mail не будет опубликован. Поля обязательны для заполненеия - *

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив