«Е-қызмет» жүйесінің тиімділігі
Мемлекеттік қызметтің жаңа моделінің бағыттарының бірі мемлекеттік қызмет персоналын басқару процесін жетілдіру және ол мемлекеттік органдарда кадрлық қызмет іс-әрекетінде «электрондық үкімет» жүйесінің мүмкіндіктерін кеңінен қолданылуын көздейді.
Қазақстанда 2011 жылы мемлекеттік қызмет персоналын басқарудың біртұтас жүйесіне және оны автоматтандыруға көшу мақсатында «Е-қызмет» тұжырымдамасы қабылданды
Аталған тұжырымдаманың басты бағыттарының бірі болып мемлекеттік қызмет персоналын басқару процесін жетілдіру белгіленген. Осы орайда жаңадан қоғамға енгізіле бастаған мемлекеттік қызмет персоналын басқарудың біртұтас жүйесіне және автоматтандыруға процесі, яғни, «Е-қызмет» жүйесінің енгізілуі.
«Е-қызмет» жүйесінің жұмыс істеуі мемлекеттік органдардың кадр кызметтеріне персоналды басқаруды озық әлемдік тәжірибеге сәйкес жүзеге асыруға, мемлекеттік органдардың кадр қызметтері жұмысының өнімділігін жоғарлатуға және ақпаратты алуға жұмсалатын уақыты мен еңбек шығындарын едәуір қысқартуға мүмкіндік береді.
Бүгінгі таңда, «Е-қызмет» жүйесін іске қосу үшін еліміздегі барлық мемлекеттік әкімшілік қызметішілер туралы мәліметтер базасы жинақталған.Оның ішінде, бұл жүйе арқылы мемлекеттік қызметшілердің жеке бас деректерін, ұйымдастырушылық қабілеттері, кәсіби және жеке құзыреттері, білімі, біліктілігі, жұмыс өтілі, кәсіби тәжірибесі, бағалау мәліметтері, ротациялау, мемлекеттік қызметшілерді оқыту және басқа да мәліметтер жатқызылады.
«Е-қызмет» -жүйесінің жаңашылдығы, елімізде 378-ге жуық азамат цифрлық іріктеу арқылы мемлекеттік лауазымға тағайындалады.
Орал қаласының мамандандырылған
тергеу соты әкімшісінің бас маманы
Уюмдасова Альмира Аскаровна
[xfvalue_img]