Мемлекеттік қызмет.kz - жылдам әрі тиімді
Біздің заманымызда ақпараттандыру - бұл шынымен де жан-жақты процесс, елдің кез-келген тұрғынында компьютер және дүниежүзілік интернетке кіру мүмкіндігі бар. Бүгінгі күні көптеген қызметтерді үйден шықпай-ақ алуға болады: тауарлар сатып алу, үйден тамаққа тапсырыс беру. Бұл мемлекеттік қызметтерді алуға да қатысты, «egov.kz» электронды үкімет порталының көмегімен кез-келген Қазақстан азаматы кезекте күтіп уақытын жоғалтпай, ең сұранысқа қажетті қызметтерге электронды түрде тапсырыс бере алады.
Мемлекеттік қызметтердің қол жетімділік негізгінің бірі - әкімшілік кедергілердің болмауы, олар азаматтарға мемлекеттік қызметтерді алу кезінде туындайтын кез-келген кедергі болып табылады.
Қазір біздің өмірімізге цифрлық технологиялар белсенді түрде енуде және көптеген мемлекеттік қызметтерді электронды түрде алуға болады. Осы бағытта Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Павлодар облысы бойынша департаменті облыс әкімдігімен бірлесіп, жергілікті атқарушы органдарды халыққа қызмет көрсетудің серверлік моделіне көшіру бойынша жұмыстар жүргізді және бүгінгі күні облыстың барлық 13 әкімдіктерінде тұрғындарға кедергісіз мемлекеттік қызметтер мен кеңестер алуы үшін өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштары орнатылып фронт-офистер жұмыс істейді .
Департамент Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметпен және облыс әкімдігімен бірлесіп, аймақтағы мектептердегі «Connection Point» өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштарының жұмысына мониторинг жүргізді.
Бүгінгі күні облыста өзіне-өзі қызмет көрсетудің 824 бұрышы бар. Халыққа ыңғайлы болу үшін олар облыстың барлық оқу орындарында, мектептерде, колледждерде, университеттерде, кітапханаларда, ауруханаларда және облыстағы басқа да әлеуметтік маңызы бар нысандарда орнатылған. Сонымен қатар, Павлодар облысы әкімі аппаратынында «Ашық әкімдік» фронт-офисінде қоғамдық қол жетімділік пункті (ҚҚП) бар. Бұрыштар арқылы жыл басынан бері халық 51 мыңнан астам қызмет алды.
Өтініш беруші электронды түрде ала алатын қызметтер өте алуан түрлі болғанымен, өмірдің барлық салаларында қолданылады. Бұл тұрғылықты жерінде немесе тұрғылықты жерінде тіркелу, соттылығының жоқтығы туралы анықтама, зейнетақы жинақтары туралы мәліметтер, дәрігер мен балабақшаға жазылу, көлік құралын тіркеу және басқалары.
Азаматтардың электрондық форматтағы қызметтерді пайдалану деңгейін арттыру мақсатында бұрын қабылданған 20/80 орнына, 60/40 қағидатын енгізе отырып, қолданыстағы фронт-офистердің толық масштабты трансформациялау жүргізілуде, мұнда жұмыс орындарының 80% -ы азаматтардың өтініштерін қабылдау процесінде жұмыс істейтін жұмысшылар болды.
Сонымен бірге, облыстағы «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ филиалдарында Telegram-бот жүйелі түрде халыққа кеңінен насихатталуда, пайдаланушылардың мобильді құрылғыларына ЭЦҚ орнатумен «eGov mobile» мобильді қосымшасы жүктелуде. Сондай-ақ, «Digital agent» мобильді қосымшасын танымал ету туралы бейнероликтер Павлодар облысының барлық қалалары мен аудандарында 4 LED-экранда таратылады.
«eGov mobile» мобильді қосымшасын дамытуға қатысты мемлекеттік қызметтерді алу процесін жеңілдету үшін қызмет алушылардың жеке басын растайтын жаңа механизм іске қосылды. Енді азаматтар бет-бейнесін немесе саусақ іздерін тану арқылы қызмет ала алады, соның арқасында ЭЦҚ қолдану немесе жеке куәлікті ұсыну қажеттілігі жойылады.
Мемлекеттік қызметтерді электронды форматта алу ыңғайлы, өйткені құжаттарды кез-келген ыңғайлы уақытта кез-келген компьютерден немесе мобильді құрылғыдан алуға болады, бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші мен қызмет алушы арасындағы қатынастардағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдері жойылады.
Сонымен қатар, көптеген аймақтарда эпидемиологиялық ахуал шиеленісіп, вирус біздің азаматтарымыздың денсаулығына қауіп төндіріп тұрған пандемия жағдайда мемлекеттік қызметтерді цифрлық форматта максималды көлемінде алу өте маңызды.
Ә. Мейрманова, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Павлодар облысы бойынша департаменті мемлекеттік қызметтер көрсету басқармасының бас маманы
[xfvalue_img]
16 пікір