ЖЫЛ СОҢЫНА ДЕЙІН ЕЛІМІЗДІҢ БАРЛЫҚ АУДАНДАРЫНДА СЕРВИСТІК ӘКІМДІКТЕР АШЫЛАДЫ – АНТИКОР

ЖЫЛ СОҢЫНА ДЕЙІН ЕЛІМІЗДІҢ БАРЛЫҚ АУДАНДАРЫНДА СЕРВИСТІК ӘКІМДІКТЕР АШЫЛАДЫ – АНТИКОР

Халықтың мемлекеттік аппаратқа деген сенімін арттыру, сондай-ақ ел Президенті бастамашылық еткен «Халық үніне құлақ асатын мемлекет» тұжырымдамасын іске асыру мақсатында Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі «Adaldyq alańy» жалпыұлттық сыбайлас жемқорлыққа қарсы жобасы аясында мемлекеттік органдарды трансформациялауды жүргізіп, олардың жұмысын сервистік үлгіге көшіруде.

«Adaldyq alańy» жобасының негізгі бағыттарының бірі – мемлекеттік органдар жұмысының тұтынушыға бағдарланған үлгісіне көшу арқылы халық үшін мемлекеттік қызметшілердің ашықтығы мен қолжетімділік қағидаттарын қамтамасыз ету болып табылады.

Онлайн брифинг барысында Парасаттылық департаментінің директоры Ғанижан Асанұлы атап өткендей: «Бұл қызметтің нәтижесі – барлық өңірлерде ашылатын сервистік әкімдіктер» болып отыр.

Бүгінгі таңда ел бойынша аудандық және қалалық әкімдіктердің 163-і немесе 76% - ы сервистік жұмыс форматына көшті.

Ауыл және кент әкімдіктерінің 98% - ында өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштары ашылған.

Барлық мемлекеттік органдардың қызметін олардың ашықтығы мен қолжетімділігін арттыру арқылы трансформациялау бойынша ауқымды шаралар қабылдануда.

«Ашықтықты қамтудың айқын көрінісі – 2 мыңнан астам мемлекеттік мекеменің open space/фронт-офистер форматына көшуі болды. 5 мыңға жуық мемлекеттік органдар мен мекемелердің басшылары азаматтармен жедел қарым-қатынас жасау үшін бірінші қабаттарға көшірілді», – деді Ғ. Асанұлы.

Мұндай жұмыс форматы, ең алдымен, әртүрлі әкімшілік кедергілерді жойып, азаматтарға ыңғайлы жағдайда жедел қызмет көрсетуге арналған.

Мемлекеттік аппарат жұмысының ашықтығы мен айқындығы дәрежесінің өсуін – халықтың сенімін арттырудың маңызды факторларының бірі ретінде қарастыруға болады.

Қызмет көрсетудің сервистік моделін енгізу барысында қамтамасыз етілген ашықтық пен тұтынушыға бағдарлану – бұл кері байланыс, қоғам мен мемлекеттің тұрақты өзара байланысы мен өзара іс-қимылы тетіктері жұмысының негізі.

Біз білетіндей, сыбайлас жемқорлық ашықтық пен ашықтық пен есеп берушіліктен қорқады.

[xfvalue_img]

Жаңалықтарды бағалаңыз

  • Сіздің бағалауыңыз
Итоги:
Дауыс берген адамдар: 0

Пікір қалдыру

Ваш e-mail не будет опубликован. Поля обязательны для заполненеия - *

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

Негізгі жаңалықтар

ЖЫЛ СОҢЫНА ДЕЙІН ЕЛІМІЗДІҢ БАРЛЫҚ АУДАНДАРЫНДА СЕРВИСТІК ӘКІМДІКТЕР АШЫЛАДЫ – АНТИКОР

ЖЫЛ СОҢЫНА ДЕЙІН ЕЛІМІЗДІҢ БАРЛЫҚ АУДАНДАРЫНДА СЕРВИСТІК ӘКІМДІКТЕР АШЫЛАДЫ – АНТИКОР

Халықтың мемлекеттік аппаратқа деген сенімін арттыру, сондай-ақ ел Президенті бастамашылық еткен «Халық үніне құлақ асатын мемлекет» тұжырымдамасын іске асыру мақсатында Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі «Adaldyq alańy» жалпыұлттық сыбайлас жемқорлыққа қарсы жобасы аясында мемлекеттік органдарды трансформациялауды жүргізіп, олардың жұмысын сервистік үлгіге көшіруде.

«Adaldyq alańy» жобасының негізгі бағыттарының бірі – мемлекеттік органдар жұмысының тұтынушыға бағдарланған үлгісіне көшу арқылы халық үшін мемлекеттік қызметшілердің ашықтығы мен қолжетімділік қағидаттарын қамтамасыз ету болып табылады.

Онлайн брифинг барысында Парасаттылық департаментінің директоры Ғанижан Асанұлы атап өткендей: «Бұл қызметтің нәтижесі – барлық өңірлерде ашылатын сервистік әкімдіктер» болып отыр.

Бүгінгі таңда ел бойынша аудандық және қалалық әкімдіктердің 163-і немесе 76% - ы сервистік жұмыс форматына көшті.

Ауыл және кент әкімдіктерінің 98% - ында өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштары ашылған.

Барлық мемлекеттік органдардың қызметін олардың ашықтығы мен қолжетімділігін арттыру арқылы трансформациялау бойынша ауқымды шаралар қабылдануда.

«Ашықтықты қамтудың айқын көрінісі – 2 мыңнан астам мемлекеттік мекеменің open space/фронт-офистер форматына көшуі болды. 5 мыңға жуық мемлекеттік органдар мен мекемелердің басшылары азаматтармен жедел қарым-қатынас жасау үшін бірінші қабаттарға көшірілді», – деді Ғ. Асанұлы.

Мұндай жұмыс форматы, ең алдымен, әртүрлі әкімшілік кедергілерді жойып, азаматтарға ыңғайлы жағдайда жедел қызмет көрсетуге арналған.

Мемлекеттік аппарат жұмысының ашықтығы мен айқындығы дәрежесінің өсуін – халықтың сенімін арттырудың маңызды факторларының бірі ретінде қарастыруға болады.

Қызмет көрсетудің сервистік моделін енгізу барысында қамтамасыз етілген ашықтық пен тұтынушыға бағдарлану – бұл кері байланыс, қоғам мен мемлекеттің тұрақты өзара байланысы мен өзара іс-қимылы тетіктері жұмысының негізі.

Біз білетіндей, сыбайлас жемқорлық ашықтық пен ашықтық пен есеп берушіліктен қорқады.

[xfvalue_img]

Жаңалықтарды бағалаңыз

  • Сіздің бағалауыңыз
Итоги:
Дауыс берген адамдар: 0

Пікір қалдыру

Ваш e-mail не будет опубликован. Поля обязательны для заполненеия - *

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Логотип

Портал туралы

Ел мен әлем жаңалықтары!

© 2024 INFOZAKON. Барлық құқықтар сақталған.