Күн сайын қазақстандықтар өздерінің тұтынушылық құқықтарының бұзылуына тап болады
Қазақстанда әрбір азамат тауарды сатып алу немесе қызметті алу кезінде қиындықтарға тап болады. Сондықтан тұтынушылардың құқықтарын қорғау мемлекет пен қоғамның маңызды міндетіне айналды.
2020 жылы тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті Тәуелсіз әлеуметтік зерттеу аясында тұтынушылық құқықтардың қорғалу деңгейін анықтады. Еліміздің барлық өңірлерінен 17 000 адам қамтылды.
Сауалнамаға сәйкес тұтынушылар үшін ең проблемалық салалар медициналық, көліктік, білім беру қызметтері, байланыс болды.
Респонденттердің 29% - ы өз құқықтарын қорғау үшін мемлекеттік органдарға, осынша бөлігі заңгерлерге жүгінуге дайын. Сұралғандардың 24% өз құқықтарын өз бетінше қорғайды, 9% тұтынушылардың қоғамдық бірлестіктеріне және сотқа дейінгі реттеудің басқа субъектілеріне жүгінуді қалайды.
Зерттеу қорытындысы бойынша Комитет мемлекеттік органдарға тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың барлық бағыттары бойынша түсіндіру жұмыстарын күшейту бойынша ұсынымдар әзірледі. Сондай-ақ кәсіпорынның, ұйымның, көрсетілетін қызметті берушінің имиджіне әсер ету арқылы көрсетілетін қызметтер саласында бәсекелес ортаны қолдау және құру қажет. Мектептерде, колледждер мен жоғары оқу орындарында, тұтынушылар арасында тұтынушылық сауаттылық негіздеріне оқыту жүргізу маңызды.
Осыған байланысты Комитеттің стратегиялық міндеті – азаматтық қоғамды тұтынушылардың құқықтарын қорғау процесіне неғұрлым белсенді тартуды қамтамасыз ету. Бұл кәсіпкерлерді тауарлардың сапасын және бизнесті жүргізу мәдениетінің деңгейін арттыруға ынталандыратын болады, 2025 жылға қарай тұтынушылардың өз құқықтарын қорғаумен қанағаттануын 67% - дан (2020 жылы) 80% - ға дейін арттыруға мүмкіндік береді.
25 Маусымда тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі ведомствоаралық кеңесте министрліктер мен ведомстволар жұмысқа қабылдаған ұсынымдармен әлеуметтік зерттеудің қорытындылары айтылды.
Тұтынушылардың құқықтарын қорғау Комитеті
[xfvalue_img]