Тұтынушылардың құқықтары Адал көмек жобасында талқыланды
Адал көмек жобасы аясында "Әділет Астана" ТҚҚБ Басқарма төрағасының орынбасары Джагпарова Турсун Баткенқызы тікелей эфирде "тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасына реттеуші саясаттың консультативтік құжатын қолдау туралы тікелей эфирде айтты.
Эфир барысында спикер Қазақстанда "тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасына қатысты реттеу саясатының консультативтік құжаты талқыланатынын, оның шеңберінде тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі Омбудсмен институтын және тұтынушылардың қоғамдық бірлестіктеріне тұтынушыға өтелетін сомадан сыйақы есептеу жөніндегі институтты енгізу жоспарланғанын атап өтті.
Анықтама: "омбудсмен" кәсіби термині Скандинавиядан (Латын Америкасында ол El Defensor del Pueblo ретінде белгілі) келді. Оның міндеті-қоғамға ақпарат беру және тұтынушылардың құқықтары мәселелері бойынша кеңестер беру, сондай-ақ делдал және аралық судья ретінде дауларды шешуге көмектесу.
Омбудсмен институты қоғам өмірінің түрлі салаларында тиімді басқарудың қазіргі заманғы моделінің ажырамас бөлігіне айналды.
Егер тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласы туралы айтатын болсақ, онда омбудсмен институтын енгізу үрдісі тұтынушылардың мемлекеттік органдарға өтініштерінің көп болуына ықпал етеді, бұл олардың шамадан тыс жүктелуіне әкеп соқтырады, соның нәтижесінде азаматтар осы органдардың жұмысында әуре-сарсаңға түсіп, өз мәселелерін шешпейді, бұл азаматтардың наразылығына және олардың мемлекетке сенімсіздігін тудырады.
Сондай-ақ, Тұрсын Джагпарова омбудсмен институтының мүмкіндіктері туралы айтты.
[xfvalue_img]