752 миллион АҚШ доллары — «Kaspersky»-дің 2021 жылғы кірісі
«Kaspersky» 2021 жылы тұрақты өсуді көрсетті және ХҚЕС бойынша өзінің халықаралық аудиттелмеген табысын 6,5% — ға-752 миллион АҚШ долларына дейін* ұлғайтты. Оң нәтижелер негізінен корпоративтік сатылымдардың (+19%**), әсіресе ірі бизнес сегментінде (+29%**) және компанияларды ең күрделі киберқауіптерден қорғайтын — non-endpoint (+50%**) деп аталатын жаңа перспективалы шешімдер мен технологиялар тобында едәуір өсуіне байланысты болды. Kaspersky Anti Targeted Attack платформасына (+92%**) және Kaspersky Threat Intelligence қызметтеріне (+36%**) сұраныс айтарлықтай өсті.
Өткен жылы «Kaspersky» өзінің өнім портфолиосын жақсартуға назар аударды және клиенттердің киберқауіпсіздік саласындағы барлық қажеттіліктерін өтеу үшін дамуға белсенді қаражат бөлді. Компания 10 жаңа шешімдер мен қызметтерді және қолданыстағы өнімдерге арналған 250-ден астам ауқымды жаңартуларды шығарды, сонымен қатар 137 жаңа патент алды. Мысалы, Kaspersky Industrial CyberSecurity өнеркәсіптік орталарын қорғау шешімінде ОТ-инфрақұрылымын орталықтандырылған басқару панелі жаңартылды, сондай-ақ серверлер немесе контроллерлер сияқты инфрақұрылымның барлық элементтері, оның ішінде еншілес кәсіпорындар, киберқауіпсіздік инциденттері және олар бойынша талдамалық деректер көрінетін карта пайда болды. Оның сатылымы 63%-ға** өсті.
Сонымен қатар, Brain4Net компаниясын сатып алу туралы келісім аяқталды. Оның арқасында «Kaspersky» ШОБ-секторға да, ірі бизнеске де әдепкі бойынша біріктірілген кросс-азық-түлік шешімдерін ұсыну үшін SASE технологияларын қолдана отырып, өзінің XDR платформасын дамыта алады.
ШОБ-сегмент үшін шешімдерді сатуда айтарлықтай өсуге қол жеткізілді-9%**. Онлайн-сатылымдарға келетін болсақ, B2B секторында олар 6%-ға**, ал B2C секторында 2%-ға**өсті.
«2021 жылы корпоративтік шешімдерді сату нәтижелері компания тарихында үздік болды. Үлкен жұмыс жасалды, біз көптеген жаңа өнімдерді шығардық, сонымен қатар компанияға тұрақты, күшті және күнделікті қиындықтарға дайын болуға мүмкіндік беретін жаңа бизнес стратегиясын жасадық. Біз барлық клиенттерімізді — компанияны да, үй пайдаланушыларын да кез — келген шабуыл векторларынан қорғауға тырысамыз. Осыған байланысты біздің басымдығымыз — қауіпсіздік экожүйесін құру. B2B - де мұндай экожүйе әртүрлі тапсырыс берушілердің — микробизнестен басқарылатын қызметтерді жеткізушілерге, ұлттық оқиғалар мониторингі орталықтарына, ірі корпорациялар мен мемлекеттік мекемелерге дейінгі қажеттіліктеріне жауап беруге мүмкіндік береді. Сондай — ақ, біз АҚ нарығындағы тәуелсіз және жауапты ойыншы ретіндегі беделімізді растау үшін ақпараттық ашықтық жөніндегі жаһандық бастамамыздың аясында жаңа қадамдар жасауды жалғастырамыз», - дейді «Kaspersky»-дің бизнесті дамыту жөніндегі директоры Андрей Ефремов.
Компанияның жаһандық жетістігі көптеген өңірлерде оң нәтижелермен қатар жүрді. Ресейде сату 28%-ға**, Таяу Шығыста, Түркия мен Африкада (META өңір) — 16%-ға**, Латын Америкасында — 11%-ға**, Еуропада — 4%-ға**, Азия-Тынық мұхиты өңірінде — 3%-ға** өсті.
2021 жылы компанияның өнімдері 75 тәуелсіз тест пен шолудың қорытындысы бойынша 63 рет үздік үштікке енді, оның ішінде 57 рет бірінші орынға ие болды. Kaspersky Endpoint Security Cloud шешімі бопсалаушы бағдарламаларымен күресте жүз пайыздық тиімділікті көрсетті және AV-TEST тестілеуінде басқа он вендор өнімдерінен асып түсті.
2021 жылы ақпараттық ашықтық жөніндегі жаһандық бастама шеңберінде «Kaspersky» компанияның клиенттік деректерді сақтауға жауапты көзқарасын растайтын тағы бір қадам жасады, — мемлекеттік және құқық қорғау органдары мен пайдаланушылардың сұраулары бойынша есеп шығарды. Сондай — ақ серіктестер мен тапсырыс берушілер үшін компания әзірлеген БҚ (Software Bill of Materials) құрамына кіретін бөгде компоненттердің SBOM-тізіміне кіру мүмкіндігі ашылды. Ақпараттық ашықтық бойынша жаһандық бастама туралы толығырақ мына сілтеме бойынша білуге болады: https://www.kaspersky.com/transparency-center.
* Сандар дөңгелектеніп алынды. Өсім 6,56%-ды, кіріс 752,28 миллион АҚШ долларын құрады. Мұнда және одан әрі - 2020 жылмен салыстырғандағы өсім.
** Мұнда кіріс (revenue) емес, сатылым сомасы (net sales booking) туралы сөз болып отыр. Деректер валюта бағамдарының өзгеруінің әсерін ескерусіз ұсынылған. Есептеулер үшін 2021 жылғы бағамдар пайдаланылды.
[xfvalue_img]