Онлайн операцияларды қолдану нұсқалары: болашаққа қысқаша шолу

Онлайн операцияларды қолдану нұсқалары: болашаққа қысқаша шолу

Онлайн операциялар бірнеше жылдан бері жұмыс істеп келеді және клиенттерге өздерінің қаржылық деректерін үшінші тарап жеткізушілеріне ұсынуға мүмкіндік беретін бастама болып табылады. Бұл қол жетімділік қаржы ұйымдары әзірлеген реттелетін API (қолданбалы бағдарламалау интерфейсі) арқылы қамтамасыз етіледі.

Интернеттегі операциялардың бүкіл құрылымы өте күрделі болуы мүмкін, бірақ оның қалай жұмыс істейтінін қарапайым түсіндіруге болады. Онлайн платформалар үшінші тарап жеткізушілері мен пайдаланушы шоттары арасында байланыс орнату үшін API-ге сүйенеді, бұл қаржылық деректерді жинауға мүмкіндік береді. Пайдаланушылар үшінші тарап жеткізушілеріне ақпаратқа қол жеткізуге келісім бергеннен кейін, олар қол жетімді ақпараттың барлық жаңа топтамасын пайдалану үшін жасалған көптеген платформалардың артықшылықтарын пайдалана бастайды. SunFinance Group өңірлік менеджері Виталий Нижегородцев онлайн-операциялардың қандай екенін және осы технологияның арқасында тұтынушылық несие барлығына қол жетімді болуы мүмкін екенін айтады.

Онлайн операциялар тек қиялмен шектеледі

Онлайн операциялар, шын мәнінде, қаржы нарығында төңкеріс жасай бастады, бір кездері тек дәстүрлі қаржы ұйымдарында сақталған ақпаратқа айналды.

Виталий Нижегородцевтің айтуынша, әртүрлі пайдалану жағдайлары болғанына қарамастан, біз айсбергтің ұшын ғана көреміз. «Ерте кезеңдерде онлайн операцияларды қолданудың көптеген жағдайлары несие нарықтарымен байланысты болды, енді біз осы платформаның қол жетімділігінің айтарлықтай өсуін көре бастадық. Қазіргі уақытта біз жеке қаржы, төлем әдістері, сақтандыру және басқалары сияқты нарықтарда пайдалану жағдайларының алуан түрлілігін байқай аламыз. Сонымен бірге, басқа да нарықтар бар, олар онлайн платформаларды енгізу әлі алда болса да, біз бұл пайдаланушыларға ұсыныстар жасауға қалай көмектесетінін елестете аламыз», - дейді Нижегородцев.  

Тұтынушылық несиелеу барлығына қол жетімді болады

Жеке қаржы эволюциясының әсерінен тұтынушылық несие нарығы соңғы бірнеше онжылдықта осындай эволюцияны бастан өткерді. Клиенттердің қажеттіліктері өзгерді: бөлімшедегі кездесуді брондаудан бастап, жеке несие ұсыныстарына тікелей платформаларда қол жеткізуге дейін.

Виталий Нижегородцевтің айтуынша, бұл өзгеріс клиенттерге керемет артықшылықтар әкелді, кезек күту қиындықтарын жойып, дәстүрлі несие беру процестерін жеңілдетті. Онлайн операциялардың қабылдануымен бұл процестер одан да жеңілдетілген және барлығына қол жетімді болды.

Тұтынушылық несиелеудің дәстүрлі әдістеріне сүйене отырып, клиенттер күрделі және жиі өте ұзақ процестен өтуі керек еді, оның барысында олардың несие тарихы терең талдаудан өтті. Екі нақты жағдайда несие тарихы клиенттердің несиені мақұлдай алмауының басты себебі болды:

Нашар несие тарихы-несие бойынша төлемді кешіктіру сияқты қолайсыз оқиға 20 жыл бұрын болған болса да, бұл қазіргі несиелік баллға әсер етеді.

Несиелік тарихтың болмауы-несиелік рейтингін жақсартуға мүмкіндігі жоқ жастар өздерін сенімді деп санамайды.

«Ашық қызметтің арқасында барлығына мақұлданған несие алуға мүмкіндік бар, өйткені несие берушілер өтінімдерді қарау кезінде несие тарихына сенуді тоқтатады. Клиенттің қаржылық деректеріне жедел қол жеткізуді қамтамасыз ете отырып, онлайн операцияларды жүзеге асырған тұтынушылық несие беру компаниялары деректерді автоматты түрде ала алады және талдай алады. Содан кейін, санаттау мен талдаудың кеңейтілген құралдарын қолдана отырып, олар бірнеше минут ішінде несие алу туралы өтінішке жауап береді», - дейді Виталий Нижегородцев.

Тұтынушылық несиелеуге осы жаңа әдістерді қолдану мақұлдау санын едәуір арттырды, әкімшілік шығындар азайды және клиенттердің несиені мақұлдау мүмкіндігі көбірек болды.

Бизнес-кредиттеу де онлайн операцияларға сүйенуге мәжбүр болды.

Кредиттеудің барлық сегменттерінің ішінде бизнес-кредиттеу неғұрлым дәстүрлі болып табылады. Соңғы уақытқа дейін ірі компаниялардың несиелері туралы көптеген бағалаулар мен талқылаулар мүмкіндігінше дәстүрлі түрде жүргізілді, көптеген жеке кездесулер болды. Пандемиямен бұл мүмкін болмады және олар бүкіл бизнесті несиелеу нарығын цифрландырудың шұғыл қажеттілігіне тап болды.

Онлайн операциялар бизнес-несие берушілерге үзінді көшірмені автоматты түрде жинаудың артықшылығын пайдалануға және бизнестің қаржылық жағдайын оңай түсінуге мүмкіндік береді.

Ипотекалық кредиттеу және жылжымайтын мүлік онлайн операциялардың мүмкіндіктерін барынша пайдаланады

Ипотекалық несие нарығы онлайн-операцияларды қабылдау туралы байыпты ойлады, өйткені бұл ең баяу цифрландыруы бар қаржы секторларының бірі болды. Бірақ ипотека индустриясы соңғы бірнеше жыл ішінде пандемия басталған кезде көбірек технологиялардың интеграциясына бейімделуге мәжбүр болды.

«Клиенттер қаржы институттарымен өзара әрекеттесу тәсілін түбегейлі өзгертті және интернетте болу ипотекалық несие берушіні таңдаудағы басты факторға айналды. Сонымен қатар, қаржы технологияларының өсуімен дәстүрлі қаржы институттары жалғыз ипотекалық несие беруші болуды тоқтатты, ал жаңа бәсекелестік оң өзгерістерге әкелді», - дейді Нижегородцев.

Оның айтуынша, жылжымайтын мүлік индустриясы ұқсас сценарийге тап болды, дегенмен соңғы бірнеше жыл ішінде бұл нарықта жаңа технологиялардың белсенді енгізілуі байқалды, әсіресе виртуалды жылжымайтын мүлік нарығының пайда болуымен.

Онлайн операцияларды қабылдау арқылы, екі нарық айтарлықтай қызмет көрсету деңгейін, тиімділігін және сенімділігін арттыруға болады. Онлайн операциялар ипотекалық несие мен жылжымайтын мүлікке не әкеледі?

Ипотека алуға өтініш беру үшін қажетті қадамдар саны азаяды

Кредиторлар мен несие іздеушілерді салыстыру автоматтандырылған

Жалға алушыларға жалға берушілерге несие қабілеттілігін дәлелдеуге мүмкіндік береді

Кредиттік бюроның деректері қолжетімсіз ақпараттағы олқылықтарды толтырады

«Онлайн операциялар ипотекалық несие өлшемшарттарын кеңейтуге көмектесті, өйткені несие берушілер өтінімдерді бағалау үшін несие бюросының деректерімен ғана шектелмейді. Сонымен қатар, тиімділікті арттыру және автоматтандыру есебінен шығындарды азайту арқылы әр клиенттің нақты жағдайын ескере отырып, ипотекалық несиелеу бойынша тиімді мөлшерлемелерді ұсыну мүмкін болды», - дейді сарапшы.

Жылжымайтын мүлікке инвестициялау мүмкіндіктері онлайн-қызметтердің арқасында да өсті, бұл қазіргі және нақты қаржылық мәліметтерге оңай қол жеткізуге ықпал етеді. Интернеттегі операцияларды жүзеге асыратын әрбір жылжымайтын мүлік агенттігі әлеуетті сатып алушылар мен жылжымайтын мүлік объектілері арасындағы жоғары мақұлдау мен жақсырақ сәйкестікті қолдана алды.

Қарызды өндіріп алу жаңа құралдардың арқасында жеңілдеді

Несиелік тексерудің дәстүрлі әдістері немесе әдістері сияқты, жазалау қызметтері өздерінің дәстүрлі қол процестерін пайдалану кезінде тиімділіктің күрт төмендеуін бастан кешірді. Қаржы саласында жаңа технологиялардың енгізілуіне байланысты берешекті өндіріп алу жағдайын бақылау және бағалау экспоненциалды түрде қиындай түсті.

Сонымен қатар, пандемия жұмыссыздар санының күрт өсуіне және борышкерлердің жаңа түрінің пайда болуына әкелді. Борышкердің бұл түрі несиелік ұпайыңызды қорғап, қазіргі жағдайды түсінуге қатты негізделген.

Роботтар мен тұрақты агенттердің бірнеше қоңырауларының орнына электрондық пошта, SMS-хабарламалар және қарызды өтеудің әлдеқайда цифрландырылған процесі сияқты жаңа байланыс арналары келді.

Дүниежүзілік пандемия цифрлық құралдарды қолдана отырып, жеке төлем жолдарын табу қажеттілігін арттырды. Клиенттер электронды қарым-қатынасты және несие берушімен өзара әрекеттесудің ең төмен деңгейін қалайды. Цифрландырудың көмегімен кредиторлар клиент үшін дұрыс стратегияларды құра алады, бұл болашақта өтінімдер ағынын қолдауға мүмкіндік береді.

«Қаржы технологиялық компаниялар үшін заманауи клиенттің қажеттіліктерін қанағаттандыру, процестердің сапасын жақсарту және операциялық шығындарды азайту маңызды. Енді өндіріп алу жөніндегі агенттіктер мен кредиторлар клиенттердің қаржылық жағдайы туралы неғұрлым нақты және өзекті ақпаратқа қол жеткізе алады, бұл кірістердің тұрақтылығын, кредит бойынша белсенді төлемдерді және басқа да маңызды деректерді түсінуге көмектеседі» - деп қорытындылады Sunfinance Group өңірлік басқарушысы Виталий Нижегородцев.

 

 

[xfvalue_img]

Жаңалықтарды бағалаңыз

  • Сіздің бағалауыңыз
Итоги:
Дауыс берген адамдар: 0

Пікір қалдыру

Ваш e-mail не будет опубликован. Поля обязательны для заполненеия - *

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив